понеделник, 31 юли 2017 г.

Как излекувах моята множествена склероза


Д-р Ан Борох, Специалист по Автоимунни заболявания без лекарства


Dr. Ann Boroch
Бях 24-годишна когато животът ми изведнъж се сгромоляса.

Докато се хранехме в ресторант с един приятел, внезапно загубих способността си да дишам, да преглъщам и да се движа за няколко секунди. После тялото ми започна да се гърчи неконтролируемо. Приличаше на припадък, но всъщност беше атака на имунната система.

След като направих подробни медицински изследвания, имаше добра и лоша новина. Добрата беше, че нямам рак. А лошата? Бях  диагностицирана с Множествена Склероза, автоимунно заболяване. Прогнозата беше лоша. Казаха ми да се подготвя за химиотерапия и инвалидна количка.

Макар, че не знаех нищо за множествената склероза, реших че трябва да има по-добър начин от лекарствената терапия. Тогава аз направих големи промени в диетата си и начина си на живот и преживях триумф, моето здраве вече беше под контрол! От тогава изминаха цели 23 години и аз продължавам да съм добре и без симптоми на множествена склероза! Повярвайте ми о, как ги броя тези години!
По време на моите търсения за здраве аз разбрах, че тялото ми притежава способността да се самолекува и можех да се излекувам, както и да помагам на други хора. Затова, преди 19 години реших да стана натуропат-диетолог и от тогава съм помагала на хиляди пациенти в техните битки за по-добро здраве и за лекуването на хронични здравословни проблеми.

Как зависимостта ми от захарта ме доведе до кандида и множествена склероза? Поглеждайки назад към живота си установих, че до 18 годишна възраст бях развила голяма зависимост от захарта. Бях болна през цялото време – настинки, тежки синузити, бяха изгнили всичките ми зъби и устата ми беше пълна с живачни пломби. Бях преминала през 60 курса на лечение с антибиотици. Освен това бях подложена на много стрес, защото се опитвах да угодя на всеки.

На 19 годишна възраст ми беше открит вирусът Епщайн-Бар (вид херпесен вирус). Срещнах се с осем различни специалисти, които ми предписаха повече от 20 вида лекарства, главно стероиди и антибиотици. Но нямах никакво подобрение. Като по някакво чудо ми попадна книгата на д-р William Crook Връзката с маята. Така установих, че съм развила кандидоза (вид гъбична инфекция), което най-вероятно се дължеше на прекомерната консумация на захар.

Последвах конкретна диета срещу кандида и вземах специален противогъбичен прах в продължение на една година. Това подобри състоянието ми, но за кратко време.

Докато се отдалечавах от болестта, аз все още не осъзнавах колко важно е равновесието в микробиома (съвкупност от живеещите микроорганизми в човека). По-късно разбрах, че свръх размножаването на кандида може да се завърне отново, по-зловещо от преди, ако не се държи под контрол. И така, няколко години по-късно, когато отново бях подложена на голям стрес и захарта започна пак да се промъква в живота ми, бях диагностицирана с множествена склероза.

Как преобърнах моята множествена склероза? Моята бурна четиригодишна битка със заболяването започна с минаване отново на анти-кандида  диета. Елиминирах млечните продукти, захарта, алкохола, глутена и царевицата. В продължение на две години вземах противогъбично лекарство, а след това го замених с билкова формула. За тази цел аз използвах съветите, описани в книгата Множествена Склероза на Judy Graham.

За да се освободя максимално от токсините, извадих и всичките си 15 живачни пломби. Преминах през това без упойки, за да избегна атаките на имунната си система.  

Работих върху моето физическо и емоционално здраве, борейки се с това смъртоносно заболяване, преодолявайки стари емоционални травми и оцелях при опит за самоубийство.

Каква е връзката между кандида и автоимунното заболяване? Най-игнорираната инфекция в света е гъбичната инфекция кандида, която може да причини различни болестни състояния, в това число и множествена склероза. В по-голямата си част кандида, която се състои от дрожди и гъбички, може да бъде намерена както вътре, така и извън тялото в съвсем естествено състояние и е безвредна, докато не започне да се размножава. Факторите, които могат да накарат кандида да се размножава бързо са: антибиотици, стероиди, противозачатъчни, хормонална терапия, химиотерапия и радиация, тежки метали, стрес, захар, алкохол.

Сред причините за свръх размножаването на кандида най-голяма роля играе захарта, защото тя е основната храна на гъбичките и дрождите и сме подложени на нейното влияние през целия си живот. Захарта е навсякъде – в бисквити, шоколади, тестени изделия, пици, сладкиши, мляко, сирене, вино, бира, хляб и още много др. Захарта става храна и за различните паразити, вируси и бактерии, които попадат в организма ни.

По-леките симптоми от свръх разрастването на кандида могат да бъдат: газове, подуване на корема, киселини в стомаха, умора, покачване на теглото, депресия, безпокойство, синузит, запек и диария. Както можете да видите от собствената ми история, кандида може да причини по-сериозни състояния, като автоимунни заболявания, в това число и множествена склероза.

Как да започнете лечението? Първата стъпка е да се преборите с възпалението и инфекцията в тялото си. Това изглежда като неизпълнима задача, но може да се направи бавно и методично. Имайте предвид, че бебешките стъпки могат да ви доведат до победа!

Поставете се на анти-кандида диета, като премахнете от храната си захар, млечни продукти, глутен, царевица, алкохол. Вземайте билкови противогъбични добавки. Вземайте колагенови пептиди за детоксикация на тялото ви. Прилагайте различни техники за управление на стреса. Уверете се, че получавате качествен сън. Правете упражнения. Независимо кой вид ще изберете, бъдете активни! Вярвайте в себе си!

Лечението на заболяване като множествена склероза не се случва за една нощ. Няма бързо лечение както за множествена склероза, така и за което и да е хронично заболяване. Няма магическо лекарство, билка или храна, които да ускорят процеса. Необходимо е да се направят промени в начина на живот и да се придържате към тях. Но е напълно възможно да се излекуват множествена склероза и други автоимунни заболявания, чрез лекуване на първопричината. Намерете добър лекар-натуропат или лекар по функционална медицина, който ще ви напътства по време на вашето пътуване към изцелението. Най-важният фактор е да повярвате, че можете да излекувате тялото си и след това да продължите с програма, която намалява възпалението и инфекцията.

Ако проявявате упоритост през цялото време, накрая и вие също като мен ще постигнете състояние на триумф!...

Благодарим Ви, че бяхте с нас! Споделете тази информация с приятелите си! 

А тук сме приготвили още някои интересни неща за Вас:

Да, победих рака,
но това не ме определя

Няма коментари:

Публикуване на коментар